IT,PMP,Design!
like movie,music,basketball&runner!

I'll Be Back - 张玮

作曲 : 都智文
作词 : 浅紫

当一句再见以后
铁石心肠都生了锈

有时任性是自由
有时沉默就是温柔
谁可怜我 越成全我
天高地厚 我带你走
I'll be back I swear
I believe I can
无视旁观的轻蔑和冷眼

I'll be back I swear
就不想为命运说抱歉

I'll be back

I'll be back

Oh darling don't scare I'll be back

I'll be back

有可怕的竞争者
自尊就有霸道的壳

哪怕流言绑架我
也让暴雨替我怒吼

谁可怜我 越成全我

天高地厚 我带你走
I'll be back I swear
I believe I can
无视旁观的轻蔑和冷眼
I'll be back I swear
就不想为命运说抱歉

I'll be back

I'll be back

Oh darling don't scare I'll be back

I'll be back

I'll be back I swear
I believe I can
无视旁观的轻蔑和冷眼
I'll be back I swear
就不想为命运说抱歉

I'll be back

I'll be back

Oh darling don't scare I'll be back

I'll be back

天高地厚 我带你走


评论
TOP

© G.I.JOE | Powered by LOFTER